Et despulles,

per vestir-te amb lletres,

compons cants on es barregen

sensacions, emocions, i aprens

amb cada mot,

en cada poema creixes,

et sents petita però,

insignificant, finita.

I ets tan gran, ets gegantina!

Davant tinc les teues fulles,

a penes et conec i ja tinc estima

pels teus versos, per la teua rima

les llegeix amb devoció,

no t’estic veient la cara,

però t’estic llegint el cor.

Ferida estic de debò,

pels dards de les teues lletres,

ferida d’admiració.
 A Lídia @EstelRoig5
Diria que fa dos anys que et vaig veure i et vaig escoltar per primera vegada. Em va causar admiració la teua valentia; sense por, eixies al mig, davant de tots els que estàvem celebrant i festejant al nostre gran poeta valencià, Estellés I allí estaves tu, que ja te l’estimaves, que ja escrivies i ja llegies, sense por, clar, per què la por és enemic nostre, de la nostra llibertat i dels nostres somnis, ho dic per què la conec de ben a prop, la por.

Enguany de nou he tingut la sort de compartir unes hores, de nou celebrant a Estellés, amb tu; he tingut la sort d’escoltar-te, d’admirar-te: jove i forta, valenta i ferma, emocionada més madura, i alhora tendra.

Ara tinc el teu llibre, Metamorfosi de l’ Amor, a les meues mans, les teues lletres, paraules, versos, els teus ritmes i les teues rimes, la teua sinceritat, les teues inquietuds, un tros de tu que tot el món gaudirà.

I et done les gràcies: m’has regalat el teu llibre, i és un gran regal llegir-te, t’he llegit emocionada per què m’agrada descobrir el color de cada ànima i la veu de cada poeta.

Gràcies, Lidia, per cada lletra.

metamorfosi-de-l-amor

 Música recomanada: Invencibles (Els Catarres)

Imatge de Capçalera: Il·lustració de Carmen Ivars Jimenez, portada de Metamorfosi de l’Amor.

 

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons

Anuncis

Deixa un comentari

